onsdag den 18. maj 2011

Layout og Lærred

LAYOUT

Så har jeg haft gang i farverne
Baggrunds papiret er lavet på et stykke chipboard.
Jeg har brugt gesso, blå glimmermist , sort glimmermist, alcohol ink i farverne
Pool og Pitch black, Spellbinders tandhjul dækket med UTEE,Sizzix ur,mønter
knapper og andre forskellige dimser.





Titlen er Hvide Thickers som også har fået glimmermist og alcohol ink




LÆRRED
Her har jeg brugt et Lærred 15x15, men vendt det om og brugt det fra bagsiden, så
der bliver lidt dybte i billed.
Jeg har beklædt lærred med Tissuetape og UTEE, inde i rammen har jeg brugt Tim Holtz papir,
Bingobrikker, Glas flasker, Filmstrimmel , Penne  Umbrella man fra Sizzix og Spellbinders tandhjul


Sølv skiltene er lavet med UTEE og Stempler fra Stampers Anonymous



Mange scrap hilsner
Lisa

1 kommentar: