onsdag den 4. maj 2011

Hvide busker? Ikke ret længe

Min datter fik et par hvide bukser i gave. Men jeg nænner ikke at give hende dem på, for jeg ved at de ikke ville være hvide 15 sekunder senere. På den anden side synes jeg også det er spild at have et par helt nye bukser liggende. Men så fik jeg øje på et par Prima masker og et par flasker Colorwash. Hvide bukser? Ikke længere.

Jeg lagde et stykke tyndt pap ind i buksebenet, så farven ikke siver igennem ned til bagsiden af buksen. Det andet ben blev dækket til. Og så blev der ellers sprøjtet orange Colorwash hen over en Prima maske på den nederste del af buksen.

Den øverste del fik grøn Colorwash, og derefter fik bukserne en tur i tørretumbleren. Så bliver farven vandfast og kan tåle at komme i vaskemaskinen.

Og så til sidst lidt rigtigt pige pynt. Ved hjælp af Silhouetten og rhinsten satte jeg et hjerte rundt om den ene luftballon. Og vupti, nu har jeg et par bukser der bedre kan tåle at komme med ud og lege, og som passer meget bedre til min datters personlighed.
Rigtig god fornøjelse
/Lina

Ingen kommentarer:

Send en kommentar