fredag den 27. maj 2011

Et drenge kort

Jeg har lavet dette kort af 2 manillamærker som jeg har sat sammen med selvklæbende kanvas . Jeg har brugt glimmermist og mask som jeg selv har lavet og så er der brugt papirrester. Hjulene er TH die "gadget gears" som er stanset ud i klar plast og derefter har jeg "leget" med alkohol ink i guld, kobber og brun.
Skiltet er fra TH die den med manilla'en på. Den har fået UTEE (platin) og der har jeg osse brugt alkoholink i de tre samme farver.

 indeni kortet er der på hver side en lille lomme hvor jeg har lavet et lille kort, hvor man kan skrive en hilsen.

 her er lommen lavet af en frøkuvert og kortet er et manillamærke,ja faktisk er denne fra et tøjmærke. Den lille kalender er sat på en memo pin.
                                     
 Her bagpå kan man se det lyse hjul der er lavet med en mask som jeg har lavet med gadget gears die'en.
Jeg ønsker jer alle en rigtig god weekend!
Anja

Ingen kommentarer:

Send en kommentar