torsdag den 12. maj 2011

Fun Day

Vicki B papirerne fra BoBunny er nok den papir serie jeg har glædet mig mest til fra vinterens CHA. Fuld af farver og liv og helt perfekt til forår og sommer layouts. Og så kan den bruges til både drenge og piger. Her har jeg brugt papirerne til at scrappe billeder fra en dag Jan og Isabel var i skoven.
Jeg har brugt en Tattered Angels glimmer screen og Creme de Rouge glimmer mist på baggrundspapiret, og så ellers syet et par gange rundt.
Blomsterne er stanset ud med Tim Holtz Tattered Florals die samt Big Sky Flake og Small Retro Flower punches. Flake punchen har fået lidt Diamond stickles på ’pletterne’. For at runde blomsten af, har jeg sat en halvperle i midten.
Det var meningen jeg ville bruge denne tab, som er skåret ud på Silhouetten, som titel. Den blev skåret ud på hvidt papir, hvorefter jeg sværtede den langs kanterne med Spun Sugar. Det gav ikke lige det look jeg var efter, så jeg limede Martha Stewart Clear micro beads på. Stadig ikke den effekt jeg var efter, så den fik nogen sprays med Creme de Rouge glimmer mist. Men så blev den for mørk. Så til sidst gav jeg den et lag hvid Crackle Paint. Slet ikke det look jeg gik efter, men synes egentligt den blev mægtig sød alligevel. Dog ikke tydelig nok for min titel, så...
Jeg brugte bogstaverne inde i min udskæring, sværtede dem med Spun Sugar distress ink og limede Martha Stewart Tourmaline micro beads på. Det gav nogen sjove og funky bogstaver, helt perfekte til layoutet.
Jeg har punchet nogen små cirkler og sat rundt omkring på layoutet. For at give dem lidt mere dimension har jeg skrevet små sætninger, med Kaisercraft sticker bogstaver og limet Fragment charms fra Tim Holtz henover.
Rigtig god torsdag
/Lina

Ingen kommentarer:

Send en kommentar