tirsdag den 2. juli 2013

Tillykke med kørekortet

Mit første "tillykke med kørekortet kort" og i en stil, som jeg ikke lige plejer at lave, men fik et gesso/mist behov!
 
Papiret er Sears and sons fra Kaiserkraft, farverne var lige lidt for kraftige til mig, så jeg gav alle de udskåret stykker et lag hvidt stain. Det giver et mælkehvidt skær og gør at farverne dæmpes lidt. Husk at ryste stainen først, så den hvide farve fordeles i hele flasken!
Billedet er fundet på nettet og printet ud på fotopapir. Det gør at man kan arbejde lidt mere med det, her har jeg brugt et stykke værktøj fra Tim Holtz, som laver riller igennem billedet, fed effekt!
 
Jeg har først farvet alle chipboard tingene med forskellige farver stains. Derefter har jeg lagt alt lidt ovenpå hinanden, her limet fast med almindeligt lim. Så har jeg smurt lidt gesso på her og der. Og til sidst har jeg sprøjtet med mister i forskellige farver og mange gange indtil det har den effekt/farve jeg ville have.
Alle tingene er en blanding af metaldims og chipboard, her en metal cykel og en lille metal bil. Den "store" bil bagved er en movers and shapers.
 
Samme procedure her, Her har nøglen og gearen først fået med stain i farverne walnut stain og pewter.

 
De to pile kommer i samme pakke som bilen
 
Den lille tekst er skrevet på word
 
indeni har jeg brugt spellbinders og samme procedure som udenpå 
 
Bagpå har jeg brugt den lille lækre skrivemaskine fra movers and shapers og en tekst lavet i word
 
ha en dejlig dag
Mange hilsner
Holst

Ingen kommentarer:

Send en kommentar