fredag den 26. juli 2013

Hit by big bat

Jeg har virkelig fået arbejdet en del med mist i det sidste stykke tid, det er ellers et stykke tid siden jeg har haft dem fremme. Det skal lige siges, at jeg for 3 år siden sagde med meget bestemt stemme at miste det kom jeg aldrig til! Nu har jeg nok 50 forskellige farver! Man har vel et standpunkt til man får et nyt?
 
Nok om det... Jeg har brugt et ensfarvet papir og mønstret karton fra Bo Bunny og Kaiserkraft. Alle kartonstykker(på nær 12x12) er blevet sværtet godt i kanterne med vintage photo og walnut stain. Selvfølgelig først efter at de er blevet revet og slebet og gjort brugte og gamle at se på!
 
Baggrunden har her fået et stempel fra bo Bunny, som ligner en koprende(man kan jo også bare tage en kop) og er blevet stemplet med Pumice stone, for ikke at virke for dominerende.
Der er blevet mistet lidt her og der, og jeg har sprøjtet farve på med fingrene her og der.
 
Man kan måske også ane tapen fra tim Holtz, som sidder bagved? Sejlgarnet er limet på og har derefter fået en omgang gesso og lidt mis
 
Clipsen, kæden, de små washers, nøglen og tapen er limet på og har fået lidt gesso her og der, så er der sprøjtet mist på i forskellige brune farver og til sidst lige et lille sprøjt sort 

 
Gears og urviser på er limet på som ovenover og har fået samme behandling, til sidst er de små romertal limet på, før der er givet et pift med en sort mist
 
Min titel er lavet med Tim Holtz fede alfabet, både i plastik thickers og ved hjælp af hans alfabet die. Den lille plastikramme har fået en underside af papiret fra Bo Bunny, derefter har det fået et tyndt lag gesso, som blev slebet og sværtet efter det var tørt. Tilsidst et lille stempel, som passede ind i overskriften, stemplet på med vandfast sværte. 
 
 
Nyd de sidste dage i juli!
Mange sommerhilsner
Holst

1 kommentar:

  1. Super lækkert, Charlotte - og stakkels dreng...du må altså ikke slå ham! :-)

    SvarSlet