tirsdag den 23. juli 2013

always inspire

Så fik jeg lidt af en udfordring; lav noget maskulint med de sorte bladranke. jeg havde noget af det lækre rosenbånd liggende og tænkte jeg kunne bruge det sammen. Så rosenbåndet fik med diverse grå og sølv mister, indtil det havde den farve, som jeg synes, det skulle have. Papiret er fra Kaisercrafts sears and son Collection.

Man kan måske lige ane baggrunden. Det er almindeligt karton hvorpå jeg har limet sølvtape, derefter er det blevet tørembosset, her med ure. Så har jeg givet det lidt alkoholink for at tage lidt af det sølvfarvet af det. Til sidst har det fået en omgang med paint og sværte.
Efter sommerferien lægger jeg en lille billedforklaring ud her på bloggen.
 
De her klips(her med lille kæde) er lidt svære at bruge, da de popper meget op, men jeg synes de er så fede til rå maskuline kort.
 
Det lille søde vækkeur fra Sizzix movers and shapers er blevet udstandset i Tim Holtz core'dinations sorte karton, som bliver så fedt, når man sliber på det, det har efterfølgende fået lidt sværte i kanterne
 
Pæren her er både anvendelig på kort og på LO. Det lille skilt er klippet ud fra Simple storie karton.
 
Indeni har jeg lavet skrivefelter af spellbinders og sat et lille metalur og en rest der blev tilbage fra rosenbåndet.
 
stemplet er fra et Tim Holtz stempelsæt
 
Ja og så kan uret jo også bruges til at sætte sit personlige navneskilt i!
 
en skøn dag til dig
Mange hilsner
Holst

Ingen kommentarer:

Send en kommentar