tirsdag den 30. juli 2013

Et tag

Et anderledes tag, for mig ihvertilfælde!
Igen har jeg brugt chickenwire, her malet med paint i pewter og bagefter har jeg givet det en gang med distress embossing pulver i vintage Photo, det giver det et fedt rustent look.
Selve tag'et er fra Tim Holtz og har fået pålimet noder(husk at sværte de afrevne kanter først) og en gammel bogside vendt på siden. Da det var tørt fik det engang med sværte i vintage Photo og walnut stain.
Du har måske bemærket, at jeg bruger de to farver rigtig meget? Det er to af mine ynglings farver, de er super gode, hvis man vil lave et gammelt look, prøv selv!
 
Båndet er seam binding bånd(me like), som bliver så fedt, når man farver det og krøller det sammen(lad det tørre krøllet sammen, evt. med en varmepistol).
Her har jeg farvet det med sværter(samme farver som før) ved at køre dem henover båndet forskellige steder, derefter har jeg sprøjtet med vand(tilsæt evt. lidt perfect Pearls i dit vand hvis du vil have lidt glimmereffekt) og æltet det godt for at fordele farven i båndet.
Jeg har sat et lille metalskilt fast med en kæde og måske kan du ane lidt brune tråde, de er fra hessianet, som er brugt på tag'en.
 
Her er brugt et bingopapir, lidt bølgepap(smårillet, som jeg får med min bogpakke, bare så fedt) malet i hvidt, revet og sværtet. Her er også brugt hessian og lækkert metalpynt fra Prima. Skægget fra en movers and shapers har fået en gang sværte i Walnut stain. Lidt filmstrimmel fra Tim Holtz er det også blevet til.
 
Her kan måske bedre se det rustne på min wire
 
hav en super dag
Mange hilsner
Holst

2 kommentarer:

  1. Endnu en super sej tag fra din hånd.ÆÆLser alle dine detajler

    SvarSlet
  2. Ville være dejligt hvis I fik fjernet den der kode, så det er lettere at ligge en kommentar :)

    SvarSlet