fredag den 19. juli 2013

Et tag

Tag'et er udstandset fra Tim Holtz store tag die fra Sizzix. Det er herefter blevet sværtet med scattered straw, peeled paint og vintage photo. Så har jeg sprøjtet lidt vand på det og jeg har ladet det rende lidt, før jeg har tørret tag'et med en varmepistol. Tilsidst har jeg sværtet med Walnut stain i kanten. 
 
Murstenene er gesso, som er duppet på en mask og så har jeg ladet det tørre helt, før jeg har stemplet med stempler fra Tim Holtz hallowen stempelsæt(her teksten og spindelvævet) 
 
Umbrellamanden fra Tim Holtz er blevet standset ud i chipboard hvorpå der er limet en side fra en gammel bog. (det er lettere en standse det ud hver for sig, for derefter at lime det præist ovenpå) Han er blevet sværtet godt med vintage photo og kanterne har fået Walnut Stain. Ostelærredet bagved er blevet farvet med lidt vintage photo sværte og vand.  
 
Det lille fede skilt fra Tim Holtz er blevet malet med hvid paint og tørret af med det samme, så får det et lidt brugt look. 
 
Hav en forsat dejlig dag
Mange hilsner
Holst

Ingen kommentarer:

Send en kommentar