torsdag den 8. december 2011

Tirsdagsklubbens juleafslutning

Så var der tirsdagsklub for sidste gang i år. Der var rigtig julepyntet med juletræ, nisser og dekorationer med lys i scrapfactorys farve (lilla hvis nogen sku være i tvivl). Charlotte havde en lille udfordring til alle der havde lyst og tid, kunne deltage i. Man skulle lave noget julepynt der kunne hænges på juletræet, men det skulle være i scrapfactorys farve. Der kom 3 bidrag og der blev trukket lod blandt deltagerne. ........


'det var stokken der vandt (et af de nye stempelsæt)

Vi ses i tirsdagsklubben igen i det nye år. Der vil også starte en torsdagsklub op som vil være d. 3. torsdag i måneden. Glæder mig til at være kreative sammen med jer i det nye år!
julescraphilsen fra Anja

2 kommentarer:

  1. Jeg siger også tak herfra. Det var bare en rigtig hyggelig dag. Jeg glæder mig til torsdagsklubben!

    SvarSlet
  2. Jeg siger også tak herfra og tusind tak for den fine præmie :o)

    SvarSlet