fredag den 9. december 2011

Den nye TH?

Tim Holtz har jo lavet 12 christmas-tags hver december i nogle år og det gør han igen i år. Mange laver så deres bud på Tag'en og jeg havde da også tænkt mig i år at kaste mig ud i mine 12 bud på hans tag, har bare ikke rigtig haft tid endnu. Men så i dag tog jeg og printede billeder af de 6 første tag ud og tog det med på arbejde (en fritidsklub). En dreng, der kommer og scrapper inde hos mig i hobby(han er ret go),så billederne og ville godt prøve at lave sit bud på Tag 2. Det blev simpelthen så godt at jeg bare måtte ta nogle billeder af det og synes at i skulle ha lov til at se hvad en dreng på 11 år kan.............................






Er bare så stolt af at ha sådanne børn omkring mig til daglig- ELSKER at være kreativ sammen med dem og der er flere og flere børn der kommer og sir at de vil scrappe et eller andet fordi de godt kan li de resultater der kommer ud af det de laver. Mange af "mine" børn har anskaffet sig albums og laver layouts. og en del af dem kan også rigtig godt li at lave minialbums., så jeg scrapper faktisk hver dag ;-)
 Rigtig god week-end til jer alle
fra Anja

2 kommentarer:

  1. Ejj hvor godt. Super flot af en dreng på 11 år.

    SvarSlet
  2. Wow hvor er han dygtig, hils ham og sige det ikk?
    Må være skønt at kunne dele, sin Hoppy, og alle glæder sammen med en masse børn, så bliver det ikke meget bedre : )
    Rigtig god 9 dec.

    SvarSlet