lørdag den 31. december 2011

SNOWFALL

Snevejr kan vi jo ikke prale af, men så må man jo i billed arkivet for at finde
billeder der passer til papiret, jeg har brugt Snowfall fra Bo Bunny som er
super fantastiske til snebilleder.
De største snefnug er skåret på Silhouetten og de andre er fra Martha Steward.
Jeg har også brugt massere af True snow og glimmer.
Titlen er fortrykt i papiret men jeg har givet det et lag med Hvid enamel accents
så den er blevet 3 dimenitionel.



Rigtig godt nytår til jer alle
og tak for det gamle
Mange scraphilsner
Lisa

3 kommentarer:

  1. Hvor er det bare smukt - lige min stil... Rigtig godt nytår.

    SvarSlet
  2. Hej Lisa, nu fik jeg ansigt på dig, jeg tænkte bravt på vej hjem fra arbejdet(SAM) - hvor jeg ser rigtig mange mennesker - hvor er det nu jeg kender "hende" fra. Jo, lige her, en af de "scrappe" damer i faget.
    Rigtigt godt nytår til dig, og de andre scrappe damer i Scrapfactory. kh Monica

    SvarSlet