torsdag den 29. december 2011

Forventningens glæde

Jeg synes det er så hyggeligt at sidde her i vintermørket og scrappe sommerens billeder. Og det er jo en glimrende undskyldning for, at hive mit favorit papir fra Bo Bunny frem (Vicki B hvis nogen skulle være i tvivl ;)). Jeg er begyndt at bruge Silhouettens program til at planlægge mine layouts helt fra starten. Det er jo en ren fornøjelse, nu hvor jeg har en der kan skære 12x12 formatet.


Sådan så 'layoutet' ud inde i Silhouette softwaren. Så var det bare at beslutte i hvilke mønsterpapirer og karton de forskellige elementer skulle skæres ud i. Her er det færdige resultat:


Blomsterne, tabs og den store scallop kant er også skåret på Silhouetten. Super hutigt layout, som så meget mere kompliceret ud end det var. Og en rigtig god måde at få brugt rester på.

Håber alle har haft en glædelig jul og ønsker godt nytår
/Lina

1 kommentar:

  1. Genial at bruge silhoetten til det - må se om jeg ikke kan med cricutten også.

    SvarSlet