tirsdag den 30. november 2010

LIDT AF HVERT!

Først vil jeg vise lidt jule pynt, det første er et ophæng som
jeg har lavet af forskellige Spelbinders dies.
Her en meget enkelt stjerne.


Vi bliver i de røde farver men denne gang kombineret med sort. Min datter Kira er ekstrem vild med Justin Bieber, til jer der ikke ved det så er han
sanger og vist også lidt skuespiller og et stort teenager idol.
Jeg har brugt My Minds Eye papir fra serierne Holly Jolly og Haunted og Lime Ricki
fra Basic Grey.


Så kom det endelig, det super fantastiske Basic Grey papir fra serien Curio.
Hele serien er bare så lækker.
Jeg har klippet og brugt masser af 3D puder og flere forskellige
Martha Steward punch.



 Jeg måtte bare lave et LO mere med det skønne Curio papir. Alle blomster er hjemmelavet og
bladene er forskellige punch som alle findes i butikken









Til slut vil jeg vise en juledekoration jeg har lavet.

 Se lige her på de halve kogler de har fået lidt Diamond Dust.

Det samme har svampene, og nødderne hat fået Martha Steward glimmer
UPS jeg glemte vist at advare om mange billeder, men tak fordi du fulgte
med til slutningen af dette indlæg.

Mange scrap hilsner
Lisa

2 kommentarer:

  1. Altså de juleophæng er bare de sødeste jeg har set længe. Var der jo da du lavede dem i torsdags og hvis de ser godt ud på papiret så ser de endnu bedre ud når man står med dem i hånden ;o)
    Det nye Curio papir fra Basic Grey er altså et must på årets ønskeliste og den måde du har brugt det på, yder papiret al den retfærdighed man overhovedet kan ønske.
    Og jo, jeg kom helskindet hjem, det tog kun 1½ time hvor det plejer at tage 1, så det var da nådigt sluppet. Skulle jo også lige omkring tanken efter sprinkler ;o)

    SvarSlet
  2. Hold da op nogle flotte Loér og julepynten er bare så fanstastisk. Det må se vildt flot ud på juletræet.
    vh Renne

    SvarSlet