søndag den 5. december 2010

SNOW SNOW SNOW

Ja, godt inspireret af vejeret, her i Ølstykke har det sneet de sidste 6 timer og det ser ud til
at det bare fortsætter!
Jeg har lavet et layout med min datter Kira og hendes gode veninde Shila.
Jeg har brugt papir fra My Minds Eye.
Grenen har jeg skåret ud af papiret og monteret med 3D puder,den har fået et godt lag
Diamound Dust så den ser helt frostagtig ud. Titlen er skåret på Silhouetten og derefter
embosset og sværtet.Snefnuggene er fra Martha Steward og swirlerne er fra Sizzix skåret
ud i hvid bølgepap.



Snefnuggene på det bagerste papir er et stempel fra Stampers anonymous som
også er embosset lige som flere af kanterne.

Fuglene er skåret på Silhouetten.





Denne "mappe" eller hvad vi nu skal kalden den, har jeg helt glemt at vise jer,det er et
stykke tid siden den er lavet.
Jeg har brugt papir fra Basic Gray, Capella, klappen som holder mappen lukket er lavet
af grungeboard som er meget smidigt, udskæringerne på klappen er skåret med Tim Holtz
Sizzix die
Bagside.

Her kan du se nogle af de 10 lommer som er lavet af brune kuverter.




Her en af kuverterne jeg har brugt.

Jeg skal passe butikken på Tirsdag sammen med Maria, det ville være
hyggeligt hvis du kiggede forbi!!!
Fortsat god Advents søndag til dig og din familie.
Mange scrap hilsner
Lisa

1 kommentar:

  1. Super lækkert LO. Det er lige så man mærker frosten. Skønt papirvalg og grene du har skåret ud af papiret er bare for cool. Ved ikke om papiret er født sådan eller om det er dig der har lavet "frimærkeeffekten" rundt i kanten, men godt ser det i hvert fald ud.
    Mappen er virkelig flot. Har efterhånden set rigtig mange projekter hvor de brune poser bruges, så mon ikke man snart skulle se at få anskaffet sig nogle stykker og prøve lidt af det af. Denne mappe er i hvert fald et oplagt prøveprojekt. Den er både meget smuk og meget anvendelig.

    SvarSlet