søndag den 7. august 2011

STAFFELIKORT OG LAYOUT

STAFFELIKORT.

Jeg har lavet et staffelikort i en lidt anderledes udgave.
Jeg har brugt papir fra Prima,Spellbinders blade, Hjertet er embosset med UTEE platin,
bling, brads og forskellige hvide roser som er farvet med distress stain.



Kortet set fra den ene side hvor man lige kan ane skrivefeltet.
Den store blomst er hjemmelavet.
MAKEUP ART

Jeg er som så mange andre meget facineret af polske Anna og måtte bare lave noget
i samme stil, det er super sjovt at bruge alt muligt forskelligt og det er jo blevet meget
moderne at gå i mandens gemmer og finde søm skruer og meget andet.
Jeg har brugt knapper, kapsler, møtrikker, tandhjul og meget andet.
Thickers som jeg har brugt til titlen var grønne så de fik en gang hvid crackelpaint
og derefter en masse glimmermist, som resten af layoutet også har fået en hel del
af, derudover har jeg også brugtGesso.









Mange scraphilsner
Lisa

2 kommentarer:

  1. Både Layout og kort er super flot.

    SvarSlet
  2. nøjjjj... jeg er helt mundlam
    så fede... begge to

    SvarSlet