onsdag den 3. august 2011

Papiret fra KC er super skønt papir, men da jeg sad med det syntes jeg måske et kort øjeblik at det var lidt på tøset til de billeder jeg havde fundet af William, så jeg gik på rov i min mands skab for at se om der var niget jeg kunne bruge :0) jeg fandt noget hønsenet som jeg syntes var super cool.

Bogstaverne jeg havde passede ikke helt syntes jeg så de fik en omgang moddelling paste og en masse glimmermist. Syntes det er en fed måde at forvandler sine bogstaver eller andet på.
Stjernerne har jeg skåret ud på silhoutten og bagefter har de fået noget sort embossing, og selfølgelig fik jeg også plads til en swirl på mit LO. Tandhjulet er fra spellbinders og også rigtig drenget.

                                                  rigtig god dag til jer alle sammen
                                                         mange scraphilsner
                                                              Maria

Ingen kommentarer:

Send en kommentar