søndag den 28. august 2011

Kommodekort

Som så mange andre er jeg faldet fuldstændig for kommodekortet.
Jeg skulle bruge et kort til en 40 års fø'sdag til én, der elsker at læse, så det var oplagt at lave en hylde kommoden, hvor jeg kunne 'stille' et par bøger.
Jeg har brugt almindeligt brunt karton til selvkortet, mens jeg har brugt Le Romantique papiret fra Garphic 45 (både for og bagside). Teksten og inde i reolen er det almindelig karton, der sværtet i kanten.

  

Et close-up af bogryggene...



 Der skulle selvfølgelig være en stol, så hun kunne sidde og læse. Stolen er skåret på Silhuetten og farvet så den passer til papiret. 'Stoffet' på sæde og ryg har jeg selv klippet i mønsterpapiret...jeg har brugt udkæringen fra Silhuetten som skabelon.


Der skulle selvfølgelig et 'Tillykke' på, men det fyldte for meget, så nogle af bogstaverne satte jeg på nogle afstandsstykker, så bogstaverne kunne gå indover hinanden, men stadig var adskilt. Effekten blev faktisk rigtig god.
Stol og kommode er pyntet med lidt halvperler, brads og blomster.

Scraphilsner fra
Diana

3 kommentarer:

  1. Det ser vel nok brandgodt ud!

    SvarSlet
  2. halløj.
    Super flot kort. Jeg har lavet et selv, men kan se, at dit kort er noget større i målene. Mon du vil skrive til mig hvilke mål du har brugt og ved hvilke mål du har foldet :-). min mail er hw@hvidovrenettet.dk
    Hej fra heidi

    SvarSlet
  3. sikke et flot kort. Er vild med dine halve bøger.

    SvarSlet