tirsdag den 2. august 2011



Lav dine egne swirls...

Du skal bruge folien fra en tidligere Prima swirl - og nogle bling bling/halvperler.


Når du har brugt en af dine swirls. Ta' du folien... hvor du tydeligt kan se hvor den "gamle" swirl har siddet. Så ta' du din Crop-A-Dile, og laver huller der hvor du kan se de "gamle" bling har siddet.


Nu har du så en skabelon til at lave dine egne swirls med.


Nu ligger jeg så min skabelon, hvor jeg gerne vil ha' min swirl placeret.


Begynder stille og roligt at lime bling bling/halvperler ned i "hullerne" på min skabelon.


Man kan jo vælge at bruge hele den nye skabelon-swirl, eller som jeg har gjort. Kun noget af den. Når du er færdig kan du jo gemme den, og bruge den igen og igen og igen og...


Her er så min helt "egen" swirl...
Også en god måde at lave en billig og helt personlig swirl.




God fornøjelse med dine egne swirls...
Vi vil rigtig gerne se dine egne swirls - så du er meget velkommen til at ligge et link til dine swirls i kommentar-feltet.

3 kommentarer:

  1. Genialt, Annette... Vil bestemt til at gemme mine folier

    SvarSlet
  2. Rigtig god ide, har hørt om det før, men det er jo genialt at lave huller og så sætte bling ned i hullerne. Så er man heller ikke i tvivl om det er store eller små halvperler der skal ned.

    SvarSlet
  3. Jeps det er nemlig rigtig smart - både rent økonomisk og også en god hjælpe for os der ikke er så sikre på hånden når vi limer frihåndsperler i mønstre. =0)

    SvarSlet