mandag den 31. januar 2011

Kort med G45

Kort til min søde mormor, der blev 93 år. Jeg har brugt G45 serien Springtime, der er supergod til både børn og kvinder ;o)
Jeg har svært ved at følge en for detaljeret tutorial, så efter at have nukket kortet, mlte jeg ud, som jeg vil have det....

 
Bagsiden, som er ligeså skøn som forsiden. Men jeg synes den skulle være mere "rolig". Det er på bagsiden jeg har lagt pengegaven ind.


 Marthas sommerfugl med stickles

Skønt motiv, den lille fe i samtale med frøen - Tags med lykønskning bag.

 De små roser på en 8 takket blomst af lilla herkomst, med et spray glimmermist - og under som blad, en hosentia der har fået noget Olive vine Glimmermist og stickles

Bling og stickles for at give kortet lidt "glamour"
Feen til tags er klippet ud og med crop a dile sat fast på Tags til lykønsknings tekst

Et kort jeg er rigtig glad for, og min mormor blev det også ;o)))
Hilsner
Charlotte

2 kommentarer:

  1. Et ord: BEDÅRENDE
    Absolut bedårende kort. Den nye Springtime serie fra G45 byder jo også næsten automatisk op til den slags projekter. Er vild med at du har brugt det til denne type kort og så dit farvevalg. Super sødt ;o)

    SvarSlet
  2. Et helt bedårende kort - jeg er helt vild med farverne- de forskellige mønstre - det er bare super super flot.

    SvarSlet