tirsdag den 25. januar 2011

Inspireret

Ja, nu nærmer Valentins dagen sig, og det er jeg blevet super inspireret af iår. Ikke kun til kort, men også til layouts. Dette layout er lavet med papirer fra My Mind's Eye So Sophie serie. Selvom det er ved at være en lidt 'ældre' serie, bliver den vist aldrig for gammel til mig. Synes det er sådan nogen lækre farvekombinationer og fede mønstre, og især velegnet til Valentin.




Jeg har brugt Tattered Rose og Victorian Velvet distress ink til kanter og til at stemple med. De lækre stempler jeg har brugt, er fra Unity Stamp og de er på vej til butikken. Titel bogstaverne har udover sværtet også fået et tykt lag Irridescent Gold glimmer mist. Blingen i midten af blomsterne er farvet med Copic YR68.

Nu er det jo Valentin jeg er blevet inspireret af, så kom jo ikke helt udenom også at lave et kort, nu jeg var igang. Jeg er helt vild med den lille kuvert punch, hvor et Martha Stewart hjerte jo lige passer ned i. Så det blev det der prydede min forside.



Inde i selve kortet sidder en lille Magnolia pige. Jeg har brugt følgende Copics til at farvelægge hende med: Hud E21, E51, E50, R20, W3. Hår E57, E35, E21. Kjole og sokker R37, R35, R32, W3. Kjole og sløjfe YR61, YR20, YR31, W3. Tag E35, E33, E31, E49, E47, E57.

Og igen har jeg brugt de lækre Unity Stamp stempler. Det er også So Sophie papirene jeg har brugt til kortet.

Mange varme hilsner
/Lina

Ingen kommentarer:

Send en kommentar