lørdag den 16. oktober 2010

RIDDERSHOLM PAPIR

Til begge layout har jeg brugt Riddersholm papir, jeg nyder simpelthen at bruge
dette fantastiske papir og at det er dansk design gør bare nydelsen større ;O)

Til det første lo har jeg brugt swirler skåret på shilouetten,Martha Steward punch,
hjemmelavet og færdig købte blomster, metal pynt, blad punch, diamond dust og
Martha Steward kugler, bånd og distress ink.





 Her en færdig købt blomst med Martha Steward kugler
 og her en hjemmelavet blomst med Diamound dust


 Thickersne er sværtet med distress ink og embosset med distress embossing



Til det næste lo har jeg kun brugt Silhouette udsæringer og lidt Martha Steward sommer-
fugle punch.
Silhouette udskæringerne har jeg sværtet med distress ink og på "bladgrenene" og fuglen
har jeg brugt lidt distress embossing.




 Et nærbilled af en af blomsterne som har fået noget af Martha Stewards glimmer
som næsten ligner rimfrost.
 Jeg skære næsten altid mine Silhuette udskæringer ud på hvidt karton, på den måde kan
jeg altid med bl.a distressink farve dem lige den farve der passer til mit mønster papir og
hvis jeg skærre lidt til senere brug så er jeg ikke afhænging af farven.

Mange scrap hilsner
Lisa

4 kommentarer:

  1. Bare helt fantastisk flotte layouts.
    Jeg er vild med silhouette svirvlerne, og miniperlerne. og farverne.... wow

    SvarSlet
  2. Kanonflotte Lo du har lavet. Du er utrolig god til at bruge pynt, lækre svirvls og flotte blomster.
    vh Renne

    SvarSlet
  3. Hvor er de bare flotte dine layouts.
    Silhouette kan bare lave mange lækker ting.

    SvarSlet
  4. Hej Lisa
    Hold da helt op hvor er de skønne. Jeg skal vist kigge lidt mere på det papir for det er lige efter mit hoved. Er især vild med det øverste LO. Effekten med MS kuglerne er vildt lækker, de skal vist også på næste indkøbsliste. At du er god til det med blomster ved jeg jo fra sidste kursus, men du er altså også fantastisk dygtig til at få det maksimale ud af dem. Super flotte LO's.

    SvarSlet