torsdag den 21. oktober 2010

Halloween pop-up kort

Jeg ved godt, at Halloween ikke er det store i Danmark, men med de mange fantastiske Halloween papirer og udskæringer (fra Quickutz/Silhouette og Sizzix), så måtte jeg bare lave et Halloween kort.
Jeg har brugt serien Eerie fra Basic Grey og ellers masser af udskæringer fra Silhouetten, som er farvet med Distress Ink fra Tim Holtz. Borderne er Martha Stewart punch. Jeg har på spindelvævet lagt en gang sort accents fra Ranger for at få et blankt look. Flagermusene, månerne og græskarne har fået lidt Distress embossing.

Huset er har jeg lavet i to lag med et stykke plastik i mellem, så blev det mere stabilt og der kom ruder i vinduerne.


Der skal jo også være bare lidt plads til at skrive i et kort, så kisten kan åbnes....


bøhhh!!!!


Scrap hilsner fra
Diana

Ingen kommentarer:

Send en kommentar