lørdag den 30. oktober 2010

Juleinspiration

Ja, så er der atter lidt juleinspiration fra min side.
Denne gang har jeg lavet en æske/opbevaring og to kort.
Først æsken som evt. kan bruges til de julekort som inden længe begynder at
dumpe ind i postkassen eller hvis du sælger kort, så som en lille "salgsbod"
Jeg har brugt Graphic 45 julepapir,Martha Steward punch, bånd og et par
færdig købte blomster som er pyntet lidt med Diamond Dust.
Her er et link hvis du selv har lyst til at lave en!
http://blog.therubbercafe.com/2009/12/tuesday-tutorial.html




Her kommer et Staffelikort med plads til lidt lækkert eller hvad du nu kan finde på.
Igen har jeg brugt Graphic45 papir,forskellige Martha Steward punch og spellbinders.






Rammen har jeg lavet med en Martha Steward punch og bagefter har jeg dækket den
med flere lag UTEE, som giver en god effekt men også er med til at gøre rammen mere
stabil.

Til sidst et julekort med plads til lidt tags, jeg har brugt Riddersholm papir og
igen nogle af de fantastiske Martha Steward punch.


Her er et link til en tutorial på hvordan du laver kortet
http://www.charmedcardsandcrafts.co.uk/acatalog/louise_brigden_card_tutorial.htm
God Halloween weekend til jer alle!
Mange scraphilsner lisa

Ingen kommentarer:

Send en kommentar