onsdag den 12. juni 2013

SMASH...start, igang og videre...

 
 
ScrapFactory har haft SMASH rigtig længe i butikken, og vi "SMASHER" på livet løs. En del kunder er dog stadig usikre på opskriften og den er jo så enkel - der er ingen ;O)
 Da jeg startede min første SMASH bog var jeg lidt i tvivl om jeg kunne finde ud af at gøre det, men som jeg er kommet igang, ser jeg nu min SMASH bog som en slags dagbog. Andre har den som bedstemorbogen, hvor de laver sider, når de er/har været sammen med børnebørnene. Annette og mange andre har brugt den som dokumentar fra ferien.
Uanset hvordan du bruger den er der ingen regler - og heller ikke i forhold til om du skal starte fra enden af.
 
Der er et hav af forskellige SMASH bøger med forskelligt tema (og mønster papir på siderne).
Det er ikke alt papiret der passer mig, så jeg har bare taget noget restepapir og limet på de sider jeg ikke kunne lide. På den måde har jeg også kunnet lave lommer til flere ting.
Som sagt er min bog blevet en mellemting mellem en dagbog og en huskebog. Jeg skriver og sætter billeder i bogen, som jeg har lyst til.
Min bog kommer ikke med på cafe, men jeg samler ideer og skriver ind, når jeg har noget på hjerte.
En gang imellem tømmer jeg telefonen for de billeder, der skal ind i SMASHbogen, og så sætter jeg mig en times tid. Billetter, og andet lægges ind efter turen...
Min fødselsdag, som i min alder sjældent dokumenteres (jo, men der er ti år imellem) fik pludselig en dobbeltside (og jeg havde fødselsdag en mandag og ingen gæster).
Jeg glæder mig til at tage bogen frem igen om nogle år og mindes dagen på en helt anderledes måde.
Papiret er iøvrigt gavepapir.
Der fås en masse tilbehør til SMASH og det er sjovt. Men bogen er det vigtigste - så brug kvitteringer, gavepapir, poser, og restepapir.
 
 
Hav en scrap dag
Charlotte

Ingen kommentarer:

Send en kommentar