søndag den 9. juni 2013

Mixed Media


Til at lave baggrunden med, har jeg mistede med sprays fra Dylusions, Ranger, på et karton grundet med Gesso.
Mens det stadig er vådt har jeg drysset med helt almindelige grødris, det give en rigtig sjov effekt, samt blender farverne sammen.






Prøvede det også med den hvide spray fra Dylusions, det gav nogen rigtig søde pastelfarver, men fik ikke den ønskede effekt.
 


De to sidste billeder var "bare" et forsøg hvor jeg mistede oven på Distress crackle paint/ claer rock candy fra Ranger. Det må prøves til næste projekt ;-)
 



Jeg startede med at miste baggrunden med Dylusions, Ranger. mens det stadig er vådt kom der grødris på og lader det tørre.
  



Imens tager jeg et nyt karton og stempler de elementer jeg tænker jeg vil bruge, det er ikke altid det hele der kommer på.
Nogen af stemplerne har jeg kun brugt delvis og har derfor brugt Faber Castell's big brush pen til at stemple med.
 

Jeg har farvelagt med Dylusions  og bagefter mistede med Perfect Pearl, det løb selvfølgelig ud, der tænkte jeg mig ikke lige om. Men heldigvis lavede jeg detaljerne med de fantastiske Posca tusser, som lige giver de sidste fede detaljer. Man skal lige være opmærksom på at selvom Posca tusserne kan tegne på det meste, kan Dylusions faverne godt trænge lidt igennem, især med den hvide.
 





Derefter har jeg klippet det hele ud og fundet "rester" til at pynte med, samt et stykke blonde, som også fik lidt spray + lidt hvide blomster der fik overskudsfarven. Hvis man blander med den hvide spray, får man altså de sødeste pastelfaver.










Det hele er sat på med limpistol.



Til sidst som prikken over i'et, blev der pyntet med Stickles, Ranger.













Originalerne kan snart ses i butikken :-)

Mille

Ingen kommentarer:

Send en kommentar