fredag den 21. juni 2013

Et tag

Tag'et er lavet med Tim Holtz store tag die fra Sizzix. Jeg har kørt lidt sværte i tre forskellige farver(her gathered twigs, stormy sky og scattered straw) ud på et bageunderlag, sprøjtet vand på og kørt tag'en igennem. Derefter har jeg tørret den, kørt den igennem igen, indtil den havde det look jeg synes den skulle have. Resterne af farverne på underlaget har jeg sprøjtet på tag'en med fingrene og igen tørret det hele med varmepistolen.
Pæren er stemplet med vandfast sort sværte og malet med de samme farver som tagen ved hjælp af en vandpensel og sværter kørt ud på en akrylblok. Skiltet med pæren er herfter blevet sværtet i kanten først med vintage photo og derefter med Walnut stain
 
Den lille hånd fra movers and shapers er farvet med Stain i Walnut stain og sværtet i kanterne med Walnut stain. Jeg har herefter sat en lille gears forenden. 
 
Det lille skilt er fra gemmerne, det er blevet malet med alkohol ink for at matche mere ind i tag'en, det er sat fast til båndet med en lille ring. Båndet er sejlgarn og seam binding bånd farvet i samme farver som tagen.
 
 
Her kan man se stemplerne jeg har brugt på selve tag'en, de er fra Tim Holtz og stampers anonymous 
 
Hav en dejlig dag
Mange hilsner
Holst

Ingen kommentarer:

Send en kommentar