onsdag den 21. marts 2012

Jeg elsker at lave mininalbum, syntes det at få mange billeder med i sådan et album gør det hyggeligt at kigge i. Jeg laver hvert år et album om mine drenge om hvad der er sket i året der er gået, syntes det er sjovt at kigge tilbage på.
Denne gang har jeg lave albummet af brune papirposer, som jeg har foldet og der efter beklædt med papir fra pion. I hver pose er der blevet plads til 2 tags hvor jeg har skrevet om året og stillet dem nogle spørgsmål, og selfølgelig nogle flere billeder.
Pynten i albummet skal jo være fladt så her har min silhouette været på arbejde. Jeg skær altid tingene ud i hvidt karton og så farver jeg dem med sværte, glimmermist stain eller andet
På forsidens inderside har jeg sat et billede af mig og mine skønne dreng. for og bag side har jeg lavet at chipboard.
mange scraphilsner
maria

Ingen kommentarer:

Send en kommentar