torsdag den 22. marts 2012


Havde lidt svært med at komme igang med dette LO,
så Iben var så sød at lave en lille udfordringe til mig.
INGEN flossede kanter
Noget skrevet med EGEN HÅNDSKRIFT
Mindst 3 lag mønsterpapir under billedet
Og VUPTI - så var jeg kørende...



Papir: Simple Stories
Thickers: Regards - orange
Stjerne har jeg fået af Maria - som er skåret ud på Silhouetten.
De er farvet med Distress Stain

Og når man som mig ikke husker så godt, må man ta' et billede af de farver man har brugt :-)


Jeg lavede også en udfordring til Iben - og bagefter skulle vi så ha' et billede...
Kender i det når der så kommer en LINSELUS forbi...?


Ha' en dejlig og kreativ dag,
Annette

1 kommentar:

  1. ha ha - det sjoveste er at Annette først har opdaget det da hun skulle bruge billedet - men fotografen og jeg morede os konsteligt ;O)

    SvarSlet