onsdag den 28. marts 2012

HERREKORT

Jeg syntes lige som rigtig mange andre at det er svært at lave herrekort,
så jeg håber I kan lade jer inspirrere lidt af disse kort;O)

Det første er et posekort, denne måde at lave kort på tiltaler mig virkelig.
Selve posen er malet med gesso og stain, baggrundspapiret er lavet på
hvid glosspaper hvor jeg har embosset forskellige motiver med både klar
og sort embossing pulver derefter duppet med alcoholink i farverne espresso,
 butterscotch og latte og til sidst har det hele fået en tur med blending-solution
desuden har jeg brugt forskelligt pynt.








Til dette kort har jeg brugt spellbinders labels seventeen,sommerfuglestempel,
utee platin, forskellige sizzix dies og papir fra TPC studio







Endnu et posekort, med forskellige sizzix dies, kraft glassine og hjemmelavet
stjerner.


Mange scrap hilsner
Lisa

2 kommentarer: