søndag den 4. september 2011

LAYUOT

SUMMER

Baggrunden har jeg selv lavet på et stykke chipboard, malet det på begge sider med
gesso, når man maler på begge sider bøjer papiret ikke.
Efter gessoen har jeg brugt forskellige blå distress stain, i hjørnerne har jeg malet noget
bobbelplast med blå dabber og brugt det som stempel. Jeg har også brugt sommerfugle
og forskellige hvide blomster, der er blevet sværtet og sat sammen med en brads som
jeg har farvet med en dråbe blå  alcohol ink.  Til titlen har jeg brugt thickers som har fået
en kærlig behandling med sort dabber og forskellige stickels.Blade og swirler er skåret
silhouette.






JULIE OG KIRA

Igen hjemmelavet baggrundspapir, denne gang har jeg brugt karton fra en papkasse
malet med gesso og distress ink vintage photo. Rammen er lavet med UTEE platin
som jeg har stemplet i. hjerterne er også sværtet med vintage photo lige som swirlerne,
og blomsterne er hjemmelavet, der ud over har jeg brugt bling.








Mange scraphilsner
Lisa

1 kommentar: