tirsdag den 20. september 2011

julepapir fra MME

Inden vi ser os om er det snart jul og julekortene skal sendes ud. Det nye julepapir fra MME er bare så super lækkert og med masser af glimmer :0)

Kortet er foldet anderledes, jeg har også brugt stemler fra magnolia, spelbinders og lækre røde roser.
Jeg er vild med når man kan bruge tingene til andet end det de er beregnet til. Papiret er stadig julepapiret fra MME. Da jeg sad med det og fik kigget ordenligt på bagsiderne tænkte jeg at det bare lige passede til et drenge LO
Jeg har brugt bølgepap det har fået masser af sort maling og klar cracle paint. Sjernerne har jeg skåret ud på silhouetten, så har de fået sort maling og pearl.
Gazen har fået sort glimmermist, tagen er farvet med distress stain og så er det stemplet og embrosset.

rigtig god uge

scraphilsner
maria

2 kommentarer:

  1. Halløj.
    Sikke et flot kort, hvordan har du lavet det, kunne man få opskriften :-). Ingen blog men en mail add. hw@hvidovrenettet.dk

    SvarSlet
  2. Piękna kartka świąteczna. A scrap bajeczny !

    SvarSlet