torsdag den 7. juli 2011

Systuen

Jeg har rigtig hygget mig med at lave dette kiggeskab eller hvad man nu kan kalde det. Jeg har brugt papirrester af forskellige producenter, perlesvirvel,martha stewart punch,knapper,blonder, primablomster, sizzix bladdie,distress ink, alkohol ink,forskelligt pynt fra gemmerne,  TH bøjler,TH flasker, TH die den med det store manilla (spejlet),tryklåse,små organza blomster, "krystal"knop,lidt målebånd,og så TH die ginen.



Trådrullerne er hjemmelavet...
Ha en god torsdag
Anja

2 kommentarer:

  1. Det er virkelig flot lavet og endnu flottere i virkeligheden. De der små trådruller er bare helt fantastiske :-)

    Knus

    annelise

    SvarSlet
  2. Nej hvor er det godt lavet, har du bygget det op over en "kasse" du havde i forvejen? jeg bliver helt nostalgisk (har en fortid som syerske) jeg bliver vist nød til at finde en æske og lifte dig. jeg har lavet et "symaskinealbum" som du kan se på min blog. v.h. morkaren.

    SvarSlet