onsdag den 6. juli 2011

GLITZ


 Denne gang har jeg arbrjdrt med det skønne papir fra Glitz fra serien Grace.
Det første er et kort hvor jeg har brugt forskellige blomster, spellbinders blade, stor
sommerfugl og lille sommerfugl fra Martha Steward og stempler fra Stampers anonymous.










Jeg har også lavet en æske, som er lavet af chipboard  beklædt med papir.







Til sidst i denne Glitz kavalkade et layout, hvor jeg har brugt nogle af de nye sommerfugle dies
der er lige er kommet hjem til butikken, de er simpelthen fantastiske så dem kommer I til at se
meget til i fremtiden.
Sommerfuglene er standset ud i hvidt karton og farvet med distress ink i farverne rød og orange
så de passer til sommerfuglen på Kiras bluse.Swirlen er skåret på Silhouetten.
Jeg har også brugt nogle af de nye bling som er kommet i mange farver.
Blomsterne er farvet med Distress ink og har der efter fået et lag perfect pearls.





 Jeg er helt vild med disse sommerfugle, men jeg har også et eller andet med sommerfugle :O)



Mange scraphilsner
Lisa

Ingen kommentarer:

Send en kommentar