onsdag den 13. juli 2011

Sommerscrap er for mig en masse skønne klare farver som passer til alle de skønne sommerbilleder :0)
Her har jeg brugt det skønne papir fra Bo bunny Vicky B, en super skøn sommerserie syntes jeg. Jeg har desuden brugt min guld dabber http://www.scrapfactory.dk/shop/dabbers-lake-mist-5275p.html rigtig meget, jeg har brugt den istedet for sværte på kanterne.
Swirlen har jeg skåret på min sihoutte og derefter har den fået med guld dabberen. den runde cirkel er lavet med min hjørn MS punch. Thickernes har fået stickles.

Blomsterne har begge været hvide for starten men den ene har fået glimmermist. Det syntes jeg er det fede ved at købe en masse hvide blomster er at man helt selv bestemmer hvad farve de skal ha så det kommer til at passe til ens projekt.

mange scraphilsner
maria

Ingen kommentarer:

Send en kommentar