torsdag den 16. juni 2011

Veninde gave

Jeg stod og manglede en lille gave til en veninde, så lavede disse to ’æsker’. Den ene er en After Eight indpakning. Her har jeg skilt en After Eight æske ad, og brugt den som skabelon. Den anden er en ’kort holder’.

Jeg var ikke så sikker på hendes stil, så valget af mønsterpapir faldt på Primas nye Botanical serie. Super smuk og romantisk i duschede farver. Indeni er der plads til store og små kort, samt lidt tags. Man kan også lave en lille adressebog og lomme til frimærker, men jeg synes ikke det var så velegnet her i dette tilfælde.
Jeg har brugt Martha Stewart Vintage Lace punch og grøn organza bånd til detaljerne. Kortene er også dekoreret med Primas Botanical serie. Og jeg har brugt diverse Martha Stewart sommerfugle punches for ekstra detaljer.
Rigtig god torsdag
/Lina

2 kommentarer:

  1. sikken en smuk gave - både æskerne og kortene er rigtig flotte.

    SvarSlet
  2. Hvor er den smuk ;-) er der en TUT et sted ???

    Fortsat god søndag aften

    SvarSlet