torsdag den 9. juni 2011

SEW EASY-æske

Jeg har haft SEW EASY med hjem for at prøve den og se hvordan den var at arbejde med. Den er fantastisk til den der ikke har en symaskine eller som jeg ikke har plads (eller orker) at ta symaskinen frem når der lige skal være lidt syning på kortet eller layoutet.Jeg fik den ide at lave en lille æske hvor tingene til SEW EASY'en kunne ligge samlet.
 Jeg tog en lille æske, skar den til så den blev lidt lavere og satte låget på igen.
Jeg malede alle kanter med gesso og gav det sværte bagefter. Derefter dekorerede jeg med papir med sytema ( damen er skåret ud fra et papir) og så forskelligt pynt hvor noget er hjemmelavet og andet købt.
Tingene indeni sidder fast i nogle silikonebånd ( noget man bruger bla.a til usynlige stropper).
SEW EASY består af et håndtag og løse hoveder som har små pigge der kan lave huller i forskellige mønstre og så er det bare at sy efter anvisningerne der er på bagsiden af emballagen. Man skal huske at bruge en blød måtte så som en mussemåtte under papiret når man skal lave hullerne, ellers så knækker de små pinde på hjulet.
 I enden af håndtaget kan man klikke et lille låg op og så kan man lægge sine nåle indeni.
 Jeg har sat nålen i dekorationen på æsken................



Æsken kan ses i scrapfactory hvor også SEW EASY kan købes med flere forskellige hoveder til og tråd i mange lækre farver.
Ha en god dag
scraphilsen fra Anja

Ingen kommentarer:

Send en kommentar