søndag den 19. juni 2011

Sanders bog

Vi har været til konfirmation, og jeg måtte lige lave et lille album til Alexander.

JEg er vild med min Zutter, jeg kan nemlig lave lige det antal sider der passer mig ;O)
Omslag er 7,5 x 5" zutter i brun - tror jeg nok. Jeg startede med stain, mest for at teste hvad den gjorde ved det tykke materiale. Dernæst kom jeg antique Brass crackle paint, og glemte at ryste den...det kom der faktisk en god patina ud af. Så noget brun dabber også, for at få noget dybde - et fedt resultat.

 
Pynten er bla. Ranger/Ideology og nogle sjove plastørne som ikke findes på nettet, men kun i butikken.



Her ses den specialle patina - den kan nok ikke genskabes i nøjagtig, men det er fedt at se hvor man kan blive ledt hen...

En gammel filmstrimmel fra en tid før jeg havde butik - så hvor den er købt aner jeg ikke - men uret fra Sizzix/Tim Holtz ved jeg hvor er ;O)
Baggrundspapiret jeg har brugt hele vejen igennem er i øvrigt Bo Bunny Timepieces.



Tandhjulet fra Spellbinders synes jeg passede godt til 1. en dreng og 2. papiret.
Det har fået stain og utee - først fik det guld (ved farvefejl) og dernæst copper - men det gav en god gylden nuance. Hjulet kan i øvrigt dreje, hvilket ikke var i planen.

Rammerne fra Idelogy synes jeg at glemme at bruge - de er SÅ fede til alt muligt (har stadig en plan om at bruge dem til noget halskæde eller lign.) Billedet skal fremhæve en del af et billede, men konfirmanden har modsat sig offentliggørelse og det respekteres, så jeg viser kun rammen!
Og så min bedste ven Chaplin...Eller Umbrellaman - som han i virkeligheden kaldes...Han er bare anvendelig ved enhver lejlighed og jeg kommer til at bruge ham rigtig meget..

Mange hilsner
Charlotte

Ingen kommentarer:

Send en kommentar