tirsdag den 18. juni 2013

mers SMASH...

 
Et par sider mere fra min SMASHbog
 

 Skulle lige teste stempelalfabetet fra Dyan (Dylusion). Og så lå der et billede af min søde svigerdatter - så hun blev lige SMASHET ;o)
 
Min bog har taget ca et år at fylde (jeg tror ikke den næste tager ligeså lang tid).
Måske har jeg været lidt forsigtig med at lægge ind ;o)
I September 2012 flyttede Bobby (næstældste søn) til Aalborg, og det skulle dokumenteres.
En masse små billeder (længe leve Canon Selphy printeren)
Det blev til en dobbeltside (og måske senere et lille minialbum, hvem ved?!)

En af de sider der ikke lige passede Ind i min verden - på med andet papir og lidt pynt. Jeg laver ofte en enkelt eller to ekstra når jeg skærer dies ud, så har man altid lidt til enhver lejlighed ;O)

På de mere rolige sider har jeg enten brugt washi tape eller stempler til at "pynte".
Der skal ikke så meget til før det er pyntet og i SMASH bogen skal man være lidt varsom med at pynte for "tykt".
 
 
Hav en scrap dag
Charlotte

Ingen kommentarer:

Send en kommentar