lørdag den 15. januar 2011

mini album

Jeg har lavet det her mini album om mine drenge 2010. jeg har skrevet lidt om dem hver og så har jeg stillet dem de samme 10 spørgsmål. billederne jeg har sat i er allesammen fra 2010.
forsiden er lavet af chipboard og pyntet med papir fra BG, bølgepap og tandhjul fra Tin Holtz


hver side i albummet er foldet af et stykke papir 30*30. jeg har lavet så hver af drengene har fået hver deres lille album i albummet.
jeg har brugt min silhouette flere gange da pynten jeo skal være rimelig flad :0) De små sole har jeg punschet ud med punch fra punchBunch
Jeg har vælgt at skrive deres navne med dymo, syntes det give det rigtige look til sådan et drenge album.

Når man åbner den første flap af i hver af drengenes side er der bare endnu flere sider man kan åbne, syntes det er lidt svært at forklare konkret hvordan det er :0)

inden i er der små lommer hvor man kan sætte små eks. billeder eller som her en lille beskrivelse af hvordan christoffers 2010 har været. Bertram har i en af sine lommer en lille tegning han har tegnet.

Jeg har så sat et eks foldet karton inden i det foldede 30*30 så der var plads til flere billeder.

Syntes det er list svært at få givet det rigitg indtryk af albummet uden indlægget skulle blive kilometer langt :0) men kom en tur forbi scrapfaktory og se det med fingerene.

mange scraphilsner
maria

Ingen kommentarer:

Send en kommentar