mandag den 17. januar 2011

Kort til en mand


Til kortet herunder har jeg valgt Riddersholm i douche lys blå, der ikke er til at sætte i bås.
Den kan bruges til både store og små "mænd" - og i øvrigt til så meget andet ;o)
Her er det et kort til en fødselsdag i 40'erne.

SLICE er et overset produkt - supernem at have med at gøre. Min bor i tasken, med rigeligt plads til de mange SD kort, jeg har fået samlet mig. Tal, B'day frase og swirwl er alle lavet på Slice maskinen. "Happy" er fra Capella Basic Grey Alphastickers ark.

Swirwlen er skåret ud fra "Remember this" kortet. Den har fået lidt Liquid Pearl i baby blå

En hvid fjer bag de 42. Den har fået et "pift" med Tumbled glass Distress pad - iøvrigt samme pad brugt til kanter - mere Liquid Pearl i lys blå

Tim Holtz die med de to rådyr - her den stående - skåret ud i Riddersholm og sværtet med Distress pad Tumbled glass.

...Og så kan jeg ikke lade være med at bringe et billede fra min have i efteråret - man kunne tro at TH havde brugt danske modeller ;O)

Hilsner
Charlotte

Ingen kommentarer:

Send en kommentar