fredag den 11. oktober 2013

Kort

 
Så som lovet et lille kig på 3 af kortene til kortholderen fra i går.
 
På det første kort har jeg brugt en af mine skønne sommerfugle dies. Jeg har lavet matter under alle, et giver sådan et smukt indtryk. Papiret der er brugt er rester fra Pion. Teksten er fundet på nettet og skrevet ud fra Word.
 
Igen har jeg brugt rester fra mit Pionpapir. En lille ramme fra Spellbinders er brugt under den superskønne gine fra Memory sammen med kjolen der hører til(jeg har klippet det nederste lag kjole af). Blomsterne og bladene er fra nogle punch og swirlen er fra en die. 
 
Ja her er lidt mere af Pionpapirer brugt. Jeg har brugt en spellbinders til at lave rammen. Små strimler - også i Pionpapir og perler i hjørnerne 
 
Se resten af kortene i morgen!
Hav en dejlig dag
Holst


Ingen kommentarer:

Send en kommentar