torsdag den 29. august 2013

Et LO uden titel

Jeg havde en helt anden ide til dette billede, men det spillede bare slet ikke for mig.
Jeg havde lavet en punchet cirkel med min nye circle edge punch fra Martha Stewart, men det så bare så dumt ud.....Kender du det?
Nå men jeg brugte den da bare alligevel, men som mask. Jeg lagde den på mit råhvide ensfarvet karton og sværtede godt i alle kanterne med tattered rose, mens jeg holdt godt fast. Super fed effekt! 
 
Papiret er gammelt og er fra flere forskellige Pion serier. Den lille bort med sommerfuglene er fra Kaiserkraft og var til overs fra mine små bøger 
 
I kanterne på LO'et brugte jeg en af mine mask's sammen med lidt pumice stone sværte(det er teksten du kan se til højre). Den lille sommerfugl er en ældre model fra Cheryl Lynch. 
De små blomster i min baggrundsmask har fået lidt stickles Star dust og en fluid Pearl i midten. Kanten hele vejen rundt - både på billedet og LO'et har også fået fluid Pearls.
 
Jeg elsker sommerfugle og de her fra Cheryl Lynch er bare så smukke og detaljeret. Det kan være lidt svært at få dem skåret ordentligt ud på Big Shot'en, men jeg bruger en metalplade, så der kommer lidt ekstra tryk på. Sommerfuglen er skåret ud i en af papir lapperne fra Pion og i mørkebrunt for at skabe lidt skygge. 
 
Det samme har jeg gjort med blomsterne fra Memorybox
 
Hav en skøn dag
Mange hilsner
Holst

Ingen kommentarer:

Send en kommentar