fredag den 2. august 2013

et bogmærke

En enkel lille ting ud af lidt rester fra den fede BO bunny serie og Tim Holtz core'dinations karton, her nr. 07
 
Jeg har slebet alle kanterne på basen med sandpapir og sværtet med Walnut stain. Kartonen fra Bo Bunny er blevet revet med en edge distresser, slebet (for at undgå snuller på mine sværter) og sværtet med Walnut Stain.
Jeg har brugt en Movers and shapers til at fastholde papiret med citatet på. Den er blevet malet med paint i Walnut Stain og mens malingen stadig var våd strøede jeg lidt platinum UTEE på og så fik det en gang med varmepistolen indtil UTEE'en var smeltet.
 
Citatet er fundet på internettet 
 
På bagsiden har jeg brugt Sizzix bigZ uret, som er sværtet med stain "pewter". 
 
Jeg har brugt billetter fra TimHoltz og bogstaverne er også fra et af hans fede alfabeter, her i plastik Billetterne er blevet krøllet og sværtet først med vintage photo og derefter Walnut stain. 

 
Mange sommer hilsner fra Holst, som nu kan nyde minderne om en dejlig sommerferie!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar