fredag den 3. maj 2013

Et skægt tag

Tag'et er først kørt rundt i sværte blandet med lidt vand. Jeg har brugt scattered straw, frayed burlap og vintage photo. Mellem hver runde er det blevet tørret med varmepistol, dryppet og vippet lidt.
Efter det blev som jeg ville have det har jeg stemplet med tekster og baggrundsstempler(her er brugt vandfast sort sværte) - altsammen fra Tim Holtz. Jeg har sat lidt Tim Holtz tape her og der. Og tilsidst har det fået en gang sværte med walnut stain i kanterne og lidt her og der, så de sorte stempler ikke står så stærkt. 
 
Jeg har lavet tre stempelaftryk med det lille skæg fra Tim Holtz Blue print serie. De er malet med min vandpensel og jeg har brugt fired brick, aged magahony og lidt frayed burlap. De små skilte med Mustache har jeg brugt scattered straw på. Jeg har også stemplet skægget med Stazon på selve tag'en og har derefter sat de udklippede skæg på med 3D puder.  
 
Seam binding båndet er krøllet op med de forkellige sværter, som der også er brugt på selve tag'en. Jeg har sat lidt hessian ind i sløjfen og det hele afsluttes med en sikkerhedsnål og en charms
 
 
Er du til romatiske posekort??
Så er der kursus den 21. maj, måske er det noget for dig?


 
Rigtig god dag
Charlotte Holst

Ingen kommentarer:

Send en kommentar