lørdag den 3. november 2012

Folde ud album

Under oprydning af mit scrap papir fandt jeg et billede af et album, som jeg så for mange år siden og fik en  pludselig lyst til at lifte...resultatet greb om sig og der kom lidt flere lommer og gemmer end først planlagt.
Jeg har brugt fire stykker mønsterpapir fra Simple Stories og havde et kvart stykke tilbage, da jeg var færdig :o)
Albummet er lukket med bånd lavet som en tommestok. 
Pynten er udklip fra papiret - stjernerne er skåret på BigShotten 
 Klappen til venstre er mindre end den til højre. Båndet har jeg fæstnet under et udklip fra papiret.
Teksterne er også udklip fra papiret og tap'en har jeg lavet ved at folde et stykke papir og skåret hjørnerne runde (når jeg nu ikke havde taget min tap-die med, måtte jeg jo finde på noget andet) 
 Her er alle siderne foldet ud. I den øverste har jeg skåret en lomme og sat en tag ned, som man kan skrive eller sætte billeder på.
Flappen til højre kan foldes yderligere ud og den er lavet som en lomme med endnu en tag i.
Her er flabben ikke foldet ud, men tag'en er trukket ud. 
Igen er det noget tekst fra papiret, jeg har skåret ud og sat ind som pynt.


1 kommentar: