onsdag den 14. november 2012

70 års

 "Kommodekort" - der endte et helt andet sted ;O)

Graphic 45 papir - A Ladies Diary. Spellbinder die - og den skønne silhouet fra Sizzix movers og shapers. Forudser at jeg kommer til at bruge den meget
 Gine skåret i chipboard, embosset med Antiquites Rose quartz, dernæst noget bogpapir og dryp med Clear UTEE. Den lille charm har fået 70 skrevet i og overdænget med Glossy Accents - for at fylde ud.
Vingerne er sværetet i kant med Distress Pad Victorian Velvet og farvet med Glimmermist (Marshmellows).
 Der er stemplet med Stazon Saddle Brown, der er lidt Sepiaagtig i farven. Og sat en epoxy sticker over - de lækre Spellbinders die...
 Roser og en sandal i Alloy -for at give et feminint look - hvis man var i tvivl ;O)
 Oftest kommer jeg til at "glemme" bagsiden - og det er helelr ikke så vigtigt hvis kortet ligger ned - men et ståkort må gerne lige have lidt spil på bagsiden, synes jeg: bling og lidt fra papiret - die er en mega Spellbinders die.
 Gaven var et gavekort, og ikke et af de fikse små. En hvid kuvert paser ikke lige til de farver jeg har brugt på kortet, så jeg pifter lige kuverten op
 En blomst og en lille taskecharm
 BAgsiden har fået lidt papir, og udklip (der er G45 jo herlig) og endnu en spellbinder
Sådan skal det se ud på gaveboordet...

Hav en scrap dag
Charlotte

Ingen kommentarer:

Send en kommentar