lørdag den 11. februar 2012

Skattekiste

Jeg syntes disse 'brædder' lavet på almindeligt hvid karton er så skønne, så jeg måtte bare bruge dem igen og så fik jeg idéen at lave en tøset skattekiste :o)


'Metal'båndene rundt om kisten er også lavet på hvidt karton, der er sværtet og har fået flere omgange med forskellige farve af distress embossing. Sømmene er lavet med en tusch og lidt glossy accents.

...og hvad er en skattekiste uden en skat. Indeni har jeg lagt et kort skåret som et skattekort.

 ...og der er selvfølgelig lidt bling på både kort og i bunden af kisten.



Scraphilsner fra
Diana

3 kommentarer:

  1. Hold da helt op hvor er det en flot skattekiste. Super gode detaljer.

    SvarSlet
  2. Ej hvor er den bare fed!
    kig forbi min giveaway http://bykirsti.blogspot.com/p/giveaways.html

    SvarSlet
  3. Lækker skattekiste - det er jo sådan en man godt ville på kursus i!

    SvarSlet