lørdag den 25. februar 2012

Katte tv

Det nye skønne papir fra Pion Design "Sagan om våren", har både skønne lyse farver og de dejlige brune, der passer til...
Jeg har fanget katten søndag morgen ved hans eget personlige "tv".
Jeg har brugt en maske fra Tattered angels og sværtet med Brushed Corduroy Distress pad.
Kapsler er stadig et skønt lidt råt indslag på mine LO's. Jeg har taget et billede af en rødhals og med en 1" cirkel punch klippet ud...
Ældre edge punch fra Martha Stewart - tidsløs og passer helt perfekt her.
Thickers Marple til overskrift 

2 kommentarer:

  1. Hej Charlotte - hold nu helt op - det er nogle SUPER SUPER billeder - jeg er misundelig :-D. LO'et skal jeg lige se lidt mere på, jeg glemte det lidt da jeg så egernet........ det er bedre end SUPER. Caia

    SvarSlet
  2. Ej hvor er det bare et skønt LO og ja papiret kunne da slet ikke passe bedre.

    SvarSlet