torsdag den 12. januar 2012

Jeg har i meget lang tid været vild med papir fra BG og denne serie er bestemt ingen undtagelse, syntes den er rå og feminin på samme tid og billedet her skulle jo være et miks af det hele.
Jeg har brugt en kageserviet der har fået en hel masse sort mist. Rundt om på baggrunds papiret har jeg stemlet med et TH stempel.

Jeg har brugt noget blonde fra gemmerne. Jeg har brugt en maske fra prima på baggrund papiret. thickers har selfølgelig også fundet vej til mit LO.

Stjernerne er skåret på silhouetten. Tandhjulene er en dies fra TH. Jeg har brugt sort bølgepap og den lille scallop kant er fra toppen af nogle prima bogstaver ( elsker genbrug )


Ja det her billede blev ikke så godt, men syntes godt man kan se alle lagene LOet.



mange scraphilsner

Maria








1 kommentar: